Zasady obowiązujące w przypadku dodawania wydarzeń przez bezpłatny formularz.
- Gdy pierwszy raz dodajesz wydarzenie w początkowej treści opisu wydarzenia napisz kogo reprezentujesz i kontakt do siebie. Alternatywnie możesz te informacje przesłać mailem na adres: biuro@funinpoland.pl.
- Redakcja portalu “FuninPoland.pl” nie gromadzi i nie przetwarza żadnych danych osobowych.
- Podane w procesie zgłoszenie adresy e-mail wykorzystywane są tylko w procesie korespondencji związanej z sprawami dotyczącymi tego wydarzenia.
- Poprawnie dodane wydarzenie powinno zawierać:
– nazwę wydarzenia
– datę i miejsce
– opis – kilka zdań na temat wydarzenia/występujących artystów/opis wyświetlanego filmu. Wydarzenia bez wprowadzonego opisu będą kasowane.
– obrazek wyróżniający – zdjęcie lub grafika dotycząca wydarzenia o maksymalnym rozmiarze 900×600 pikseli - W przypadku darmowej wersji wydarzeń zastrzegamy sobie prawo usuwania z adresów bezpośrednich odnośników, zwłaszcza jeżeli dotyczy to sprzedaży biletów w niepowiązanych z nami portalach.
- Darmowa wersja dodawania wydarzeń w portalu dedykowana jest przede wszystkim dla bezpośrednich organizatorów wydarzeń z uwzględnieniem ośrodków i animatorów kultury, jednostek samorządowych, właścicieli klubów muzycznych itd.
- Nie akceptujemy w darmowej wersji:
- Wszelkiego typu wydarzeń noszących znamiona agitacji politycznej i religijnej.
- Publikacji, których źródłem są agencje wizerunkowe będących pośrednikami.
- Zastrzegamy sobie prawo modyfikacji treści zwłaszcza usuwania odnośników do konkurencyjnych serwisów jak również w przypadku naruszania dobrego imienia osób trzecich oraz zasad współżycia społecznego.